StarTEL
Nahoru

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Na této stránce:
Objednávka Používání služeb Pokrytí StarTEL Přenos čísla
Platby a fakturace Internet v mobilu Nastavení Internetu, WAP a MMS
Sleva 150 Kč z prvního vyúčtování Získejte 100 Kč za doporučení

OBJEDNÁVKA SLUŽEB STARTEL

Proč vybrat StarTEL

StarTEL má jedny z nejnižších cen na trhu a smlouvy bez závazků.

U StarTELu máte vždy přehled o aktuální útratě díky online samoobsluze.

Jak si můžu službu Startel objednat?

Služby StarTEL se objednávají přes online objednávku. V případě dotazů nám zavolejte na bezplatnou linku 800 800 990.

Jakým způsobem mi bude doručena SIM karta?

SIM kartu je možné vyzvednout buď na některém z našich výdejních míst, nebo si ji nechat doručit až domů kurýrní službou Geis Parcel CZ s.r.o. V obou případech je nutné prokázat se při přebírání zásilky občanským průkazem.

Jakým způsobem se uzavírá smlouva?

Smlouva je uzavřena elektronicky vyplněním a odesláním online objednávky.

Co znamená heslo pro komunikaci?

Heslo, které si sami v objednávce zvolíte bude sloužit pro přístup do samoobsluhy StarTEL a pro ověření zákazníka při kontaktu s naším operátorem.

Chci si zachovat moje stávají číslo, půjde to?

Ano. Své telefonní číslo k přenosu zadejte do objednávky. Přenos čísla je zdarma. Následně postupujte podle pokynů pro přenos čísla.

Můžu si vybrat nové telefonní číslo?

Ano, pokud si nechcete přenést do sítě StarTEL své stávající číslo, můžete si během objednávky vybrat nové.

Jaké jsou pořizovací náklady služeb StarTEL?

SIM karta stojí 99 Kč. Přenos telefonního čísla do sítě StarTEL je zdarma.

Vyzvednutí SIM karty na pobočce je zdarma, v případě doručení kurýrní službou je účtováno poštovné a balné 99 Kč.

Pokud objednávám více SIM karet na dobírku, platím jedno poštovné?

Ano, v rámci jedné objednávky Vám budou všechny SIM karty doručeny v jednom balíčku.

Jakou SIM kartu dostanu?

Naše SIM karty jsou ve standardní velikosti s redukcí na MikroSim a NanoSim. Naše SIM karty je tak možné vložit do všech přístrojů na českém trhu.


VYUŽÍVÁNÍ SLUŽEB STARTEL

SIM kartu už mám, co dál?

Pokud se jedná o nové číslo, stačí vložit SIM kartu do Vašeho přístroje.

Pokud přenášíte číslo od jiného operátora, vyčkejte prosím na pokyny, které Vám budeme zasílat prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Celý proces přenosu trvá 4 dny.

Jsou standardně všechny služby na SIM kartě povolené?

Kvůli bezpečnosti zákazníků jsou zakázány služby, které mohou značně navýšit platbu za jejich využívání. Blokovány jsou Premium SMS a volání do i ze zahraničí. Pokud chcete tyto služby aktivovat, kontaktujte nás.

Lze nastavit cenový limit?

Každý zákazník má nastavený nejnižší cenový limit dle tarifu, který si zvolil. V případě nového čísla je poté nejvyšší možný limit 500 Kč. V případě čísla přeneseného je nejvyšší možný limit 1000 Kč. Vyšší limit můžete nastavit během objednávky a kdykoli později také změnit na naší technické podpoře.

Pokud budete chtít limit vyšší než 500 Kč (u nového čísla) nebo 1000 Kč (u přeneseného čísla), je potřeba složit k nám na účet jistinu ve výši rozdílu mezi požadovaným limitem a částkou 500 nebo 1000 Kč.

Od kdy budu platit za službu, jaké je zúčtovací období?

V případě nového telefonního čísla se datum zprovoznění a započetí služeb stanovuje buď datem doručením SIM karty, nebo datem aktivací SIM karty v síti StarTEL. Platí to datum, které nastalo později. Od této doby jsou služby účtovány.

V případě přenosu čísla od jiného operátora se datem zprovoznění služby a její zpoplatnění považuje datum uvolnění čísla do sítě StarTEL.

Zúčtovací období je vždy od 1. do posledního dne v měsíci.

Převádějí se nevyužité volné minuty a SMS do dalšího měsíce?

Ne, nevyužité jednotky se do dalšího zúčtovacího období nepřevádějí.

Je možné převést smlouvu na jinou osobu?

Přepis smlouvy na jinou osobu je samozřejmě možný, a to bez poplatku. Pro přepis smlouvy nás kontaktujte na tel. čísle 797 993 993.


POKRYTÍ STARTEL

Pokrytí StarTEL

Využíváme síť a infrastrukturu společnosti T-Mobile.

Pokrytí signálem je tedy na většině území České republiky včetně signálu rychlého 3G internetu.


PŘENOS TELEFONNÍHO ČÍSLA DO SÍTĚ STARTEL

Přenos telefonního čísla od jiného operátora k nám probíhá v několika krocích:

  1. Kontaktujte svého původního operátora a vyžádejte si ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Operátora)
  2. Toto ČVOP Vám opouštěný operátor sdělí a Vy jej nahlásíte nám – nejlépe zašlete emailem na info@startel.cz ve tvaru ČVOP a přenášené číslo, ke kterému kód přísluší, nebo zavolejte na číslo 797 993 993.
  3. Jakmile od Vás obdržíme ČVOP, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na datu přenosu.
  4. Mezitím Vám zašleme novou SIM kartu, nebo si ji vyzvednete na některém z našich výdejních míst.
  5. Samotný převod čísla probíhá během noci a SIM karta bude během té doby krátkou dobu nedostupná.

Upozornění:
Pokud máte předplacenou službu (SIM na kredit), někteří operátoři neuvolní číslo pro přenos v případě, že je Váš kredit nižší než 10 Kč.
Pro přenos čísla je tedy nutné držet stav kreditu minimálně na této částce.

ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele) je 14místný autorizační kód, který říká, kdy telefonní číslo může odejít od stávajícího poskytovatele mobilních služeb. Jeho součástí je nejbližší možné datum přenosu.

Pro vysvětlení, první tři číslice značí původního operátora 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu měsíc / den. Platnost ČVOP kódu je 60 dnů od data uvolnění telefonního čísla.

Přenos telefonního čísla do sítě StarTEL trvá 4 pracovní dny.

O datu přenesení čísla je zákazník informován SMS zprávou, k přenosu čísla dochází zpravidla od půlnoci do šesté hodiny ranní. V den přenosu se původní SIM karta deaktivuje (ztratí signál) a telefonní číslo je aktivní na SIMkartě StarTEL. Většinou je třeba vypnout a zapnout mobilní telefon, aby se změna v pořádku dokončila. Vždy SIM kartu vkládejte do telefonu až v den přenosu.

Další podrobné informace o přenosu čísla si můžete stáhnout v PDF a v případě potřeby nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.


PLATBY A FAKTURACE

Přijde mi potvrzení o platbě?

Jakmile dojde k úhradě Vašich služeb, bude Vám zaslána na Váš e-mail zpráva o zaplacení společně s automaticky vystaveným daňovým dokladem.

Doklady a další informace o každém vyúčtování najdete také v samoobsluze.

Nezdá se mi částka, kterou mám zaplatit. Jak si to můžu zkontrolovat?

V případě, že máte pochybnosti o správnosti částky za využívání služeb, pošlete nám e-mail na fakturace@startel.cz.

Všechny informace o hovorech a vyúčtování najdete v samoobsluze.


JAKÝM ZPŮSOBEM MOHU PLATIT ZA SLUŽBY STARTEL?

Bankovním převodem

Jednorázová platba přes bankovní účet na základě námi zaslané výzvy k platbě, kterou obdržíte na e-mailovou adresu.

V hotovosti na pobočce Fio banky

Platbu provedete vkladem dané částky přímo na náš účet vedený u Fio banky.

Platba bude připsána nejpozději následující pracovní den.

V hotovosti na pobočce StarTEL

Platbu lze provést také vkladem dané částky přímo na naší pobočce v Českých Budějovicích dle provozní doby fakturačního oddělení.

Platba bude připsána v den zaplacení částky.

Platba inkasem

Pro platbu inkasem si nastavte na svém bankovním účtu:

Bankovní účet:2700432380/2010 (Fio banka)
Variabilní symbol:NEZADÁVÁTE !!!
Periodicita:měsíční
Limit: např. 500 Kč (podle maximální výše Vašeho měsíčního vyúčtování)

Dále zašlete na e-mail fakturace@startel.cz oznámení o zřízení platby inkasem s těmito údaji:

Jméno, příjmení a adresa zákazníka
Datum účinnosti inkasa
Číslo Vašeho účtu
Vámi nastavený limit

Vámi nahlášené inkaso bude aktivováno nejdříve od 1. dne následujícího měsíce po doručení oznámení o zřízení inkasa. Inkaso je prováděno vždy do 15. dne v měsíci.


SLEVA 150 Kč Z PRVNÍHO VYÚČTOVÁNÍ

Přijďte ke StarTELu, pořiďte si tarif VOLÁM LEVNĚ za 199 Kč měsíčně a získejte jednorázovou slevu ve výši 150 Kč po uhrazení prvního vyúčtování.

Akční nabídka platí do 31. 12. 2016.


ZÍSKEJTE SLEVU 100 KČ ZA DOPORUČENÍ NOVÉHO ZÁKAZNÍKA

Líbí se Vám naše služby? Doporučte je ostatním, ušetřete za volání mezi sebou a ještě na tom vydělejte!

Slevu 100 Kč ze svého vyúčtování získá každý zákazník StarTELu nebo STARNETu za doporučení nového zákazníka, u něhož došlo k uzavření smlouvy. Počet takto doporučených zákazníků není nijak omezen.

Jak slevu získat

K získání slevy stačí, když nový zákazník uvede ve své objednávce do poznámky údaj o tom, kdo jej doporučil.

V případě doporučujícího zákazníka StarTELu stačí uvést telefonní číslo (částka 100 Kč bude odečtena z účtu za telefon), v případě zákazníka STARNETu jeho IP adresu (částka 100 Kč bude odečtena z účtu za internet).

Podmínky slevy

Na základě doporučení nového zákazníka musí dojít k uzavření smlouvy. Doporučený musí začít využívat služeb StarTEL a řádně uhradit první fakturu za služby.

V objednávce doporučovaného zákazníka musí být správně uvedeny údaje o doporučujícím.

Odměnou za doporučení je vždy pouze sleva z vyúčtování doporučujícího zákazníka.


INTERNET V MOBILU

Co se stane po vyčerpání datového limitu FUP?

Rychlost připojení se sníží z maximální možné na 16 kbit/s - 64 kbit/s pro e-mailové služby a procházení WWW stránek do dalšího zúčtovacího období.

Převádějí se nevyčerpaná data do dalšího měsíce?

Nevyužitá data se do dalšího měsíce nepřevádí.

Mohu navýšit datový limit v průběhu zúčtovacího období?

Ano, během zúčtovacího období, resp. v průběhu kalendářního měsíce, můžete přejít na vyšší hladinu datového FUP. Pokud tedy využíváte např. Internet v mobilu 150, můžete přejít na datový balíček Internet v mobilu 300 apod. Za daný kalendářní měsíc Vám budou vyúčtovány oba datové balíčky.


NASTAVENÍ INTERNETU V MOBILU

APNinternet.t-mobile.cz
Primární DNSautomaticky
Sekundární DNSautomaticky
Poznámka: V případě potřeby manuálního zadání adres DNS serverů použijte jako primární DNS 93.153.117.1, sekundární DNS 93.153.117.33

NASTAVENÍ PRO PŘÍSTUP NA WAP

Obecné parametryParametry pro telefony s WAP verzí 2.0 (například Nokia 6600)
Název nastaveníTM CZ GPRS WAPTM CZ GPRS WAP2
Domovská stránkahttp://tmo.cz/http://tmo.cz/
Typ spojenítrvalétrvalé
Zabezpečené spojenívypnutovypnuto
NosičGPRSGPRS
Spojení GPRSpodle potřebypodle potřeby
Přístupový bod GPRS (APN)wap.t-mobile.czwap.t-mobile.cz
IP adresa010.000.000.010010.000.000.010
Port-80
Typ autentizacenormálnínormální
Jméno uživatelewapwap
Heslowapwap

NASTAVENÍ PRO PŘÍJEM A POSÍLÁNÍ MMS

Váš mobilní telefon by měl být po vložení SIM pro odesílání a příjem MMS již nakonfigurován, ale v případě nutnosti nastavení zde uvádíme detailní parametry.

Ujistěte se prosím, že Váš mobilní telefon příjem a odesílání MMS podporuje.

ParametrHodnota
Název nastaveníMMS TMCZ
Domovská stránkahttp://mms
adresa APNmms.t-mobile.cz
IP adresa010.000.000.010
Jméno uživatelemms
Heslomms
Datový nosičGPRS
Port (pouze u telefonů s verzí WAP/MMS 2.0)80

POKRYTÍ

Pokrytí StarTEL

PŘENOS ČÍSLA ZDARMA

Přenos čísla do sítě StarTEL

SAMOOBSLUHA

Samoobsluha StarTEL